Administratief medewerker support – Vindingrijke administratieve duizendpoot met talent voor applicatiebeheer, vanuit huis werken

Introductie

Ben jij een vindingrijke administratieve multitasker die plezier beleeft aan applicatiebeheer? Stromen verbetermogelijkheden, creatieve oplossingen en efficiëntieslagen door jouw bloed? En sta jij bekend om jouw servicegerichtheid en positieve klantcommunicatie? Dan ben jij de nieuwe collega die Active Health Group zoekt!

Organisatie

Als nieuwe collega maak je deel uit van een zelfsturend, enthousiast team dat bestaat uit administratief medewerkers waarbij je nauw samenwerkt met casemanagers, bedrijfsartsen en medisch adviseurs, die werkzaam zijn voor een diversiteit aan klanten. Wij werken vanuit de missie: ieder mens heeft recht op gezondheid, geluk en duurzame arbeidsparticipatie. En ieder mens heeft de veerkracht in zich om gezond en gelukkig te zijn of te worden, zelfs wanneer er sprake is van ziekte. De praktijk wijst uit dat veel mensen onvoldoende in staat zijn om de regie te pakken op hun gezondheid, geluk en duurzame inzetbaarheid. Daarom faciliteren wij ieder individu bij het verkrijgen van inzicht, het vinden van intrinsieke motivatie en het realiseren van gedragsverandering. Met als ambitie het creëren van een werkomgeving bij klanten met gezonde, gelukkige mensen die duurzaam inzetbaar zijn. Hierbij werken collega’s van verschillende onderdelen nauw met elkaar samen. Als nieuwe collega maak je deel uit van een zelfsturend, enthousiast team dat bestaat uit administratief medewerkers en ICT-medewerkers.

Functie

Met een optimale arbodienstverlening voor ogen vervul je als administratief medewerker niet alleen de essentiële rol van multitaskende spin in het web van het roosteren van collega’s en van de contractadministratie, maar voer je ook als applicatiebeheerder ondersteunende werkzaamheden uit zoals het oplossen van vragen van klanten en collega’s, het bijhouden van verzuimprotocollen en het realiseren en aanpassen van koppelingen met andere ict systemen. Dankzij jouw ondersteuning loopt de contractadministratie geolied en functioneert de verzuimapplicatie uitstekend. Geen medewerker, geen opdrachtgever en geen contract is hetzelfde; dat geeft jou energie! Met enthousiasme, vindingrijkheid, flexibiliteit en positieve communicatie optimaliseer je samen met je collega’s dagelijks onze dienstverlening. Werkzaamheden: • Invoeren periodieke (rooster)planning professionals in planningssysteem. • Monitoren agenda’s van professionals. • Ondersteunen coördinator en manager met betrekking tot diverse werkzaamheden. • Ondersteunen bij beheer en ontwikkeling van (bedrijfskritische) applicaties. • Afhandelen van mail, telefoon en adhoc vragen van collega’s ter ondersteuning van professionals en klanten met betrekking tot de planning. • Aanspreekpunt voor collega’s en klanten met betrekking tot verschillende (automatiserings) systemen. • Aanspreekpunt voor interne- en externe vragen op gebied van klantcontracten. • Klantcontractbeheer waaronder inregelen en archiveren dienstverleningsovereenkomsten. • Doorvoeren van tussentijdse wijzigingen in diverse applicaties. • Nieuwe klanten voorzien van benodigde gegevens ten aanzien van start dienstverlening. • Administratieve afwikkeling van facturatie rondom klantcontractbeheer. • Signaleren knelpunten met betrekking tot alle werkzaamheden. • Helpdesk voor in- en externe vragen op het gebied van IT ICT vraagstukken.

Functie-eisen

Wij zoeken een enthousiaste collega die het team versterkt qua kennis, handelen en mentaliteit. De ideale nieuwe medewerker heeft MBO+ werk- en denkniveau, en heeft kennis en ervaring op gebied van • Administratieve processen rondom arbodienstverlening. • Complexe Planningswerkzaamheden. • Contractadministratie. • Applicatiebeheer. • Automatisering. • Office applicaties. • Verzuimsignaal (verzuimapplicatie). • Basenet t.b.v. inrichting contracten (is een pré). De ideale nieuwe medewerker heeft de volgende competenties: • Communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk. • Analytisch vermogen. • Klantgericht. • Flexibel en snel schakelen. • Goed prioriteiten kunnen stellen. • Proactief. • Accuraat. • Integer. • Teamplayer. • Probleemoplossend vermogen.

Aanbod

Als nieuwe collega bieden wij jou: • Een leuke, uitdagende functie waar je al jouw kennis en kunde kwijt kunt om vanuit een belangrijke ondersteunende rol de dienstverlening te optimaliseren. • Een plek binnen een enthousiast, zelfsturend team waar jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd. • Een prettige, moderne werkomgeving bij een landelijk werkende en groeiende middelgrote organisatie waar je zelf de regie op jouw gezondheid en geluk kunt pakken. • Aandacht voor en ondersteuning bij jouw persoonlijke ontwikkeling en professionele deskundigheid. • Een goed arbeidsvoorwaardenpakket en doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen de organisatie. Het betreft een functie voor 40 uur per week vanuit huis, met gerichte terugkomdagen op ons hoofdkantoor in Rotterdam. Startdatum: zo snel mogelijk. Als Active Health Group faciliteren wij een diversiteit aan mensen en organisaties bij het pakken van de regie op gezondheid, geluk en inzetbaarheid. Dat lukt het best als wij zelf een diverse, inclusieve organisatie zijn waar wordt samengewerkt vanuit gelijkwaardigheid. Herken jij je in de gevraagde functie-eisen en wil je het gezonde verschil maken? Solliciteer dan bij ons!

Inlichtingen

Wil je meer informatie? Bel naar 088 – 28 66 055 (optie 4). Ons werving selectie team beantwoordt met plezier jouw vragen over deze vacature.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!