Vindingrijke administratieve duizendpoot met passie en talent voor applicatiebeheer – Rotterdam –

Introductie

Ben jij een vindingrijke administratieve multitasker die plezier beleefd aan applicatiebeheer? Stromen verbetermogelijkheden, creatieve oplossingen en efficiëntieslagen door jouw bloed? En sta jij bekend om jouw servicegerichtheid en positieve klantcommunicatie? Dan ben jij de nieuwe collega die Active Health Group zoekt!

Organisatie

Als nieuwe collega maak je deel uit van een zelfsturend, enthousiast team dat bestaat uit casemanagers en administratief medewerkers op ons kantoor in Rotterdam waarbij je nauw samenwerkt met bedrijfsartsen, medisch adviseurs, coaches en arbeidsdeskundigen die werkzaam zijn door het hele land voor een diversiteit aan klanten.

Wij werken vanuit de missie: ieder mens heeft recht op gezondheid, geluk en duurzame arbeidsparticipatie. En ieder mens heeft de veerkracht in zich om gezond en gelukkig te zijn of te worden, zelfs wanneer er sprake is van ziekte. De praktijk wijst uit dat veel mensen onvoldoende in staat zijn om de regie te pakken op hun gezondheid, geluk en duurzame inzetbaarheid. Daarom faciliteren wij ieder individu bij het verkrijgen van inzicht, het vinden van intrinsieke motivatie en het realiseren van gedragsverandering. Met als ambitie het creëren van een werkomgeving bij klanten met gezonde, gelukkige mensen die duurzaam inzetbaar zijn. Hierbij werken collega’s van verschillende onderdelen nauw met elkaar samen.

Functie

Met een optimale arbodienstverlening voor ogen vervul je niet alleen als administratief medewerker de essentiële rol van multitaskende spin in het web van de contractadministratie, maar voer je ook als applicatiebeheerder ondersteunende werkzaamheden uit zoals het oplossen van vragen van klanten en collega’s, het bijhouden van verzuimprotocollen en het realiseren en aanpassen van koppelingen met andere ict systemen. Dankzij jouw ondersteuning loopt de contractadministratie geolied en functioneert de verzuimapplicatie uitstekend. Geen medewerker, geen opdrachtgever en geen contract is hetzelfde; dat geeft jou energie! Met enthousiasme, vindingrijkheid, flexibiliteit en positieve communicatie optimaliseer je samen met je collega’s dagelijks onze dienstverlening.

Functie eisen

Wij zoeken een enthousiaste collega die het team casemanagers en administratief medewerkers versterkt qua kennis, handelen en mentaliteit. De ideale nieuwe medewerker:
• Is een resultaatgerichte, zorgvuldige, integere, leergierige en flexibel ingestelde teamspeler.
• Denkt op creatieve wijze in praktische, servicegerichte oplossingen.
• Ziet kansen om zaken effectiever en efficiënter in te richten en handelt daar doortastend naar.
• Kan zich mondeling en schriftelijk op positieve en tactvolle wijze uitdrukken en houdt onder druk het hoofd koel.
• Is een ware regisseur als het gaat om het voeren van telefoongesprekken, afhandeling van e-mails en het stellen van prioriteiten.
• Beschikt over een afgeronde HBO opleiding en een goede beheersing van Microsoft Office en de Nederlandse taal.
• Kennis en ervaring op het gebied van applicatiebeheer en automatisering is gewenst.
• Kennis en ervaring op het gebied van administratieve processen rondom arbodienstverlening en de verzuimapplicatie VerzuimSignaal, Basenet, is niet noodzakelijk, maar heeft wel onze voorkeur.

Aanbod

Als nieuwe collega bieden wij jou:
• Een leuke, uitdagende functie waar je al jouw kennis en kunde kwijt kunt om vanuit een belangrijke ondersteunende rol de arbodienstverlening te optimaliseren.
• Een plek binnen een enthousiast, zelfsturend team waar jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd.
• Een prettige, moderne werkomgeving bij een landelijk werkende en groeiende middelgrote organisatie waar je zelf de regie op jouw gezondheid en geluk kunt pakken.
• Aandacht voor en ondersteuning bij jouw persoonlijke ontwikkeling en professionele deskundigheid.
• Een goed arbeidsvoorwaardenpakket en doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen de organisatie.

Het betreft een functie voor minimaal 32 uur in de week en bij voorkeur fulltime op ons kantoor in Rotterdam waar je per direct kunt beginnen.

Inlichtingen

Je kunt jouw CV en motivatie mailen naar info@activehealth.nl t.a.v. Liesbeth Schoenmaker, directeur HR.

De sluitingsdatum voor deze functie is uiterlijk vrijdag 28 december 2018.

Meer informatie
Wil je meer informatie? Bel naar 010 – 28 66 585. Ons Werving & Selectie team beantwoordt met plezier jouw vragen over deze vacature.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!